Jūsų talento laukia pilnas puodas pinigų

„Zepter International“ skelbia 9-ąjį tarptautinį dizaino konkursą ARTZEPT 2012, kuriame gali dalyvauti talentingas jaunimas iš viso pasaulio

Pagrindinis prizas – 10 000 eurų

Visi dalyviai turi pateikti savo darbus tema

PUODAS VISIEMS LAIKAMS

Skelbiamas puodų, pagamintų pagal metalo lakštų giliojo ištempimo technologiją, su daugiafunkciais dangčiais ir tinkamų gaminti pramoniniu mastu konkursas Pateikimo terminas – 2012 m. spalio 20 d.

Pagrindinis prizas – 10 000 eurų

2-asis prizas – 4 000 eurų vertės bendrovės „Zepter“ gaminiai

3-asis prizas – 3 000 eurų vertės bendrovės „Zepter“ gaminiai


2012 m. konkurso tema – PUODAS VISIEMS LAIKAMS

Konkurso dalyviai turi pristatyti, puodų, pagamintų pagal metalo lakštų giliojo ištempimo technologiją, su daugiafunkciais dangčiais ir tinkamų gaminti pramoniniu mastu dizainą. Visi pateikti darbai turi būti visiškai nauji ir originalūs kūriniai, patrauklūs funkcionalumo ir estetikos požiūriu, tinkami pramoninei gamybai. Dizainą reikia pristatyti kaip trimatį skaitmeninį modelį CAD/CAM ar CAID formatu. Spausdintinė ir skaitmeninė darbo versija turi būti pateikta didelės raiškos nuotraukų formatu ne vėliau kaip 2012 m. spalio 20 d. Apdovanojimų ceremonija vyks Milane, Italijoje, 2012 m.

Dizaino konkursą „Artzept“ 2004 m. įsteigė filantropė Madlena Zepter, ir dabar jis vis populiarėja ir tapo vienu iš didžiausių pripažintų dizaino konkursų pasaulyje. Ponia Zepter kasmet paskiria konkurso temą ir teisėjus, kuriais skiriami garsiausi menų veikėjai, tokie kaip menų istorikė ir kritikė Gordana Biba Markovic, architektas ir dizaineris prof. Borek Sipek, kūrybos direktorius Carlo Magnoli ir menininkas Janos Probstner, kurie vertina jaunų ir talentingų dalyvių darbus.

„Artzept“ siūlo pasaulio talentingiausiems jauniesiems dizaineriams pelnytą pripažinimą, suteikdama galimybę pademonstruoti jų darbus prabangiose bendrovės „Zepter“ parduotuvėse visoje Europoje. Tai – kiekvieno jaunojo interjero dizainerio svajonė. Pagrindinė „Artzept“ misija atitinka bendrovės „Zepter“ pasaulinę misiją gerinti viso pasaulio žmonių gyvenimo kokybę parduodant kokybiškas prekes. Lygiai kaip pagrindinė rėmėja bendrovė „Zepter International“, „Artzept“ irgi siekia kurti ateities namus ateities žmonėms. Bendrovė „Zepter International“ šio tikslo siekia gamindama aukščiausios kokybės gaminius, gerinančius sveikatą ir didinančius šiuolaikiškų žmonių supratimą apie aplinką.

„Zepter International“ yra kelis prekių ženklus turinti tarptautinė bendrovė, gaminanti, parduodanti ir platinanti išskirtinius aukštos kokybės plataus vartojimo gaminius visame pasaulyje. Pagrindinis platinimo būdas yra tiesioginiai pardavimai ir prekyba elitinėse parduotuvėse. Bendrovė „Zepter“ vykdo veiklą daugiau kaip 40 šalyse penkiuose žemynuose, turi septynias gamyklas, pardavė daugiau kaip 760 000 000 gaminių daugiau nei 80 milijonų patenkintų naudotojų. Bendrovės „Zepter“ vizija, aukščiausia kokybė, naujoviški gaminiai ir unikali pardavimo sistema, kurią sudaro daugiau kaip 130 000 konsultantų visame pasaulyje, yra bendrovės pasaulinės sėkmės veiksniai.

PRAŠOM SIŲSTI SAVO DARBUS APAČIOJE NURODYTU ADRESU IKI 2012 M. SPALIO 20 D.

„ZEPTER INTERNATIONAL Brid Marketing“ - „ARTZEPT“ „PUODAS VISIEMS LAIKAMS“ 2012

via Sibilla Aleramo, 13 - 20092 Cinisello Balsamo (MI) - Italy (Italija)

Išsamesnė informacija pateikiama www.artzept.com ir www.zepter.com 

 


2012 metų nugalėtojai

      

 

 

2011 metų nugalėtojai